چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
جریان مقاومت

حوزه/ مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، از آغاز رویداد کتیبه‌نویسی اختصاصی در راستای حمایت از جبهه مقاومت در بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی‌، صبح امروز در جمع خبرنگاران مشهدی با اشاره به فضاآرایی گسترده با موضوع تسلیت و تعزیت شهادت سید حسن نصرالله در حرم مطهر رضوی، گفت: طراحی، چاپ و نصب دیوارنگاره در چهارراه شهدا، طراحی رینگ‌های ورودی در قالب تابلو، چاپ تابلوهای تسلیت برای مجموعه‌های مختلف وابسته به این آستان نورانی و طراحی پوسترهایی ویژه اماکن مختلف، از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

خالقی افزود: یکی دیگر از اقدامات این مدیریت، طراحی و اجرای دستی دیوارنگاره، اثر هنرمند مطرح کشورمان، استاد «عرب تهرانی» است که برای ایوان‌های طلای صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر رضوی، در دست انجام است.

وی اضافه کرد: طراحی این کتیبه امروز ۱۱ مهرماه به اتمام می‌رسد و در سر درب ایوان طلا صحن انقلاب حرم مطهر رضوی نصب خواهد شد.

خالقی تصریح کرد: این دیوارنگاره با محتوای آیه ۵۶ سوره مائده «فَانَّ حِزبَ الله هُمُ الغالِبون» با مضمون «کسی که ولایت خدا و رسول او و مؤمنان را بپذیرد غالب است، زیرا از حزب‌الله است و حزب‌الله هم همواره غالب است» در دست طراحی است.

شایان ذکر است؛ این اقدام برای نخستین‌بار و با هدف حمایت از مقاومت و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در حرم مطهر رضوی اجرا و نصب خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha